معرفی ساعت هوشمند الترا

ساعت هوشمند الترا

ساعت هوشمند الترا یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. از ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است. از جمله ویژگی های اصلی ساعت هوشمند الترا می توان به صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا، پردازنده قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا،اسپیکر با صدای فوق العاده اشاره کرد.

معرفی ساعت هوشمند HK8promax

ساعت هوشمند HK8 pro max یکی از ساعت های هوشمند پرچمدار موجود در بازار است. این ساعت توسط شرکت wearfit pro تولید شده و از ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است. از جمله ویژگی های اصلی ساعت هوشمند HK8promax می توان به صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا، پردازنده قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا، دوربین با کیفیت بالا، و سیستم عامل Wear OS اشاره کرد.

صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا

‌صفحه نمایش ساعت هوشمند HK8 pro max از نوع AMOLED با کیفیت بالا است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن بالا و اندازه 2 اینچ است. صفحه نمایش ساعت هوشمند HK8promax بسیار روشن و واضح است و تصاویر را با کیفیت بالا به نمایش می گذارد.

پردازنده قدرتمند ساعت هوشمند HK8promax

ساعت هوشمند HK8promax به پردازنده نسل 2 مجهز شده است. این پردازنده یکی از قدرتمندترین پردازنده های موجود در بازار است و عملکرد بسیار روان و سریعی را برای ساعت هوشمند HK8promax به ارمغان می آورد.

باتری ساعت هوشمند HK8promax با ظرفیت بالا

ساعت هوشمند HK8promax به باتری با ظرفیت بالا مجهز شده است. این باتری می تواند شارژدهی  1 تا 3 روز را برای ساعت هوشمند HK8promax فراهم کند.

ساعت هوشمند الترا2023

شما میتوانید برای خرید این ساعت هوشمند به سایت واریا اسمارت مراجعه کنید و انواع ساعت هوشمند الترا و سری 8 و 9 را با کیفیت بالا و گارانتی ویژه خریداری کنید

سیستم عامل ساعت هوشمند HK8promax

ساعت هوشمند HK8promax از سیستم عاملی استفاده می کند که هم برای کابرای اندروید هم برای کاربران ios قابل استفاده است و به هر دو گوشی هوشمند متصل خواهد میشود